Warning: file_put_contents(/home/notowani/public_html/focusbank.pl/stats_bots.txt): failed to open stream: No such file or directory in /stats.php on line 9
 Credit Agricole Bank Polska SA – Dane teleadresowe, kod SWIFT, wiadomości – Wizytówka banku

Credit Agricole

Wizytówka banku

Credit Agricole Credit Agricole Bank Polska SA

Adres:pl. Orląt Lwowskich 1
53-605 Wrocław
Telefon:(71) 35 49 002
Fax:(71) 355 30 05
Infolinia:801 33 00 00
Adres e-mail:info@credit-agricole.pl
Adres WWW:www.credit-agricole.pl
Kod SWIFT:AGRIPLPR Co to jest kod SWIFT?Kod SWIFT to elektroniczny systemem łączności bankowej, identyfikujący bank, do którego wykonywany jest przelew. Kod SWIFT umożliwia realizację płatności zarówno za granicę jak i zza granicy.
Bankomaty:Wykaz bankomatów
Oferta banku

Charakterystyka:
Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny oferujący klientom indywidualnym, małym i średnim firmom, korporacjom oraz rolnikom kompleksową ofertę produktów bankowych. W ofercie Credit Agricole są m.in. konta osobiste, produkty oszczędnościowe, karty kredytowe, fundusze inwestycyjne oraz kredyty hipoteczne. Credit Agricole Bank Polska udzielając kredytów gotówkowych i samochodowych należy do liderów rynku kredytów konsumenckich. Bank umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy CA24), telefon (serwis telefoniczny CA24) oraz sieć niemal 440 placówek bankowych.

FocusBank.pl dokłada wszelkich starań, aby dane i informacje zawarte w Serwisie były prawdziwe i aktualne. FocusBank.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za błędne dane lub nieaktualne informacje zamieszczane w ramach Serwisu, co dotyczy w szczególności skutków czynności podejmowanych przez użytkowników Serwisu na podstawie jego treści.

Wiadomości z Credit Agricole

Komentarze

Gość: klient
17.12.2015 09:45
Poszłam rano do banku w W-wie przy Grochowskiej 249/251. Czynny w godz. 10-17, pracuję od 9.00, więc i tak jestem sporo spóźniona. Byłam jednym z dwóch pierwszych klientów, czekających kilka minut wcześniej na otwarcie placówki. Wchodzimy, czynne dwa stanowiska. Jedna pani przyjęła klientów i zaczęła ich obsługiwać, druga zajęta porządkowaniem dokumentów. "Trzeba będzie chwilę poczekać" - rzuca w moim kierunku. Czekam. Minutę, dwie, trzy. Zerkam nerwowo na zegarek. "Długo to potrwa? - pytam - Jestem już spóźniona do pracy". Odpowiedź wbiła mnie w ziemię: "Muszę to skończyć. MUSI pani zaczekać" - bez żadnego przepraszam, proszę, nic. Jak do namolnej służącej, która musi wiedzieć, gdzie jest jej miejsce. Ja już wiem: na pewno nie w tym banku.
Gość: PIOTR
14.03.2012 23:12
DLACZEGO KARTA MUSI BYC PLATNA

Dodaj komentarz

Komentuj pod pseudonimem lub zaloguj się.